Activitat del día 17.09.16: Intercanvi Francès-Castellà amb professor

images

Intercanvi entre persones hispano parlants en francès amb l’ajuda d’un professor bilingüe que ajuda a resoldre els dubtes tant de vocabulari, experssions, gramàtica i pronunciació tot abordant un tema d’actualitat per fer la conversa-classe més amena i participativa.

Tenint en compte la moda creada i l’elevat nombre de persones de religió musulmana vivint al país veí en l’edició del dia 17/09 vam abordar el tema del burquini a les platges, ja que sabiem que és un tema de molta controvèrsia a França.

El debat va tenir molt d’exit i va fer que els participants a la vetllada gaudissin de poder expressar-se lliurement, però sempre en francès tot rebent les correccions del professor.

Com a suport vam tenir l’ajuda d’articles de diaris francesos referint-se al tema de debat proposat i aixi ajudar als assistents a millorar no només oralment sinó també en la lectura i comprensió de textos. Això va ajudar a entenre millor la situaió i a poder argumentar més les opinions que tenia casascú.

A part de les opinions diverses sobre el tema els participants s’esforçaven a expressar-se correctament, a utilitzar expressions de forma aequada i amb bona sintaxi. Evidenment, en cas de dubtes acudien al professor que els ajudés a resolre els dubtes la frase o expressió .

D’altra banda tothom qui va venir va dir que repetiria l’experiència de parlar enfrancès i que tornaria en la proxima ocasió,  es a dir que en tindrem més! Â bientôt!!

Anuncios

Autor:

Aprender por dentro, para vivir por fuera

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s